Diary Kecik
Hi , me adeeba , you ?.
-Nama diberi Nurul Adibah bt Badrishah . panggil deeba cukup ! cukup ! cukup ! haha ! sweet 16 . sweet lahh sangatttt . *tangan kat bahu mata tengok atas kaki terangkat . bhaha . menetap di ipoh perak
"



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Adeeba

Harii ituuu .
Thursday, November 22, 2012 | 10:17 AM | 0 comments
Pagi-2 rabunn ni aku tiba-2 jee teringat saat akuu tahuu semuanyaa , saat hati aku hancur berkecai dan saat hati akuu rasa sakit yang teramat sangat . harituuu malam aku balik je last jumpa dia tiba-2 hati akuu tergerak  nak pergi rumah Kawan . dan saat aku sampaii je rumahh Kawan aku tiba-2 jee rasa sebak tengok muka Kawan yangg tengah bukak pintu . akuu pun taktahuu kenapa . sembang punya sembang tiba-2 mulalah Kawan cakap sesuatu

Kawan : kau dengan shah macam mana ? okayy ? korangg belum putus kan ?
Aku : belum , kenapa ?
Kawan : takdelah , harituu dia msg akuu , dia cakap dia dah putus dah dengan kau .
Aku : ................................ :'(

Fuhlamakkkkkk . air mata akuu masa tuu tak tercakapp . dah macam air paip . dada akuu rasa semacamm . kawan pun mula cerita diorangg dah pernah jumpa dulu sekali . balik jumpa tu diaa terus msg kawan dia cakap dia dah jatuh hati kat kawan , dia dah mula rindu kawan . koranggggg ... diaa aku punya lagii masa tuuu :'( !! akuu sayangg diaa :'( !! dan rupa-rupanya malam sebelum aku jumpa diaa tuu diaa jumpa Semua kawan-2 aku dulu :'( . maksudnya dah 2 kali diorang jumpa :'( . dan diorangg selalu msg . dan yang paling aku sedihh dia cakap kat kawan-2 dia yang Kawan tulaa awek diaa dann korang cuba fikir apa yang kawan dia fikir bila dia bawak aku jumpa kawan-2 diaa sedangkan kawan dia tahu yang kawan lahh awek shah masa tu :'( .

#thanks Kawan sebab cerita kat aku dan akuu tahuu kau tak salah sebab kau taktahu dan thanks muhammad shah rahim bin fadhir :') .


| New things