Diary Kecik
Hi , me adeeba , you ?.
-Nama diberi Nurul Adibah bt Badrishah . panggil deeba cukup ! cukup ! cukup ! haha ! sweet 16 . sweet lahh sangatttt . *tangan kat bahu mata tengok atas kaki terangkat . bhaha . menetap di ipoh perak
"



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Adeeba

Rinduu yang tak tertahan
Thursday, November 22, 2012 | 10:31 AM | 0 comments
Yaallah , rindunya aku kat kau . hmm . hye korangg . amacam hari nii ? okayy ? hmm . akuu nak bgtahuu nii , akuu rinduu sangat-2 lahhh dekatt diaa . hmm diaa tahuu takk yangg aku sayangg kat diaa ? dia tahu tak yang akuu rindu diaa sangat-2 ? hmm . koranggg , korangg tahuu takk kalau dia datangg balik dan cari aku , aku akan terima dia balik walaupun dia buat aku macam sampah dulu . sebab hati akuu mungkin dapat lupakan dia kalau aku dapat pengganti yang lebihh baikk dari diaa :'( . tapi "dimana kan ku cari ganti , serupa denganmu" . hmm . tiap-2 malam akuu tengok gambar moto dia yang dia tangkap masa dia pakai phone aku dulu :'( . gambar moto dia pun jadilahhh tempat akuu lepaskan rindu yang teramat nii :'( .


Old things | New things